16/10 Jobb och trött

2010-10-16 - 16:49:51
Härligt att några håller med mig om Idol röran!

Idag har jag jobbat och är ganska trött faktiskt. Ligger i sängen hos Coffe och han ska snart få provköra A3an innan jag åker hem. Tog hit den så att Tomas fick köra den lite så min pärla står kvar i garaget. Så skönt att ha möjligheten att få köra Audi på helgerna. LYX!

Nu ska jag vila lite för att orka köra hem sen då Coffe ska till Uppsala. Hörs ikväll, hade gött!

Postat av: C

Thomas stavas han ;) <3

2010-10-17 @ 21:54:45
URL: http://denices.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0