09/10

2010-10-09 - 20:16:14

Igår blev det en riktig mysdag. Jag gick runt i myströjan tills klockan blev 5 och la ansiktsmask, spaade, tog hand om håret och bara mös för mig själv. Sedan åkte jag och Coffe på bio och såg Pappa På Burk, en riktigt mysig ocg lagom film. Var kanske inte så mycket Komedi som vi hade trott men den var bra ändå!

Idag har jag jobbat så det är full fart som vanligt. Fick med mig en underbar A1a hem idag så jag vill mest sitta i bilen och le hela kvällen men så blev det inte. Vi åkte till kungens kurva och skärholmen för att kolla lite. Jag köpte lite saker till håret och några nya ansiktsmasker. Kul att testa på någonting nytt!

Nu är det film som gäller, hade gött!


Postat av: C

nöjd du är över bilen, jag får testa nästa gång :D

2010-10-09 @ 22:18:56
URL: http://denices.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0