18/02 Kan det bara släppa?

2010-02-18 - 18:00:50
Huvudvärken har tagit över idag och jag har varit ovanligt låg. Nu känner jag att det är läge för att bädda ner mig och dricka mycket vatten. Vill verkligen att huvudet ska få bli bra för jag är trött på att klaga. Ibland funderar jag på om det börjar bli en fixidé men det hoppas jag verkligen inte.

Träffat Carro idag och suttit och snackat av oss lite och gått på en promenad. Hur mysigt och trevligt som helst! Saknar vännskapen vi hade men det känns som att saker och ting går åt rätt håll. Alla har vi gjort misstag och så länge man är beredd på att förlåta så ska allt gå att lösa.

På tal om bananer så har jag faktiskt börjat få lite ordning här nu! Jag är ganska nöjd med det mesta men är som sagt lite små saker kvar. Vill verkligen tacka Isac som har gjort extremt snygga Headers åt mig. Har fått några så jag har lite svårt att välja, men tack verkigen tack Isac!

Nu ropar sängen och soffan mitt namn så jag skriver senare. Det här blev ett ganska spritt inlägg måste jag säga. Men men så går det när jag inte skriver på nästan en hel dag. Hörs sen, hade gött!



Denice saknar Carro

Postat av: Andrea

Denice, jag drömde om dig inatt. Vi var på nåt stort teatercenter typ och du fick plötsligt höra att en jättekänd ljudtekniker som var din idol skulle jobba med kvällens föreställning. Så du satte av ner i ett oändligt trapphus, nerför nerför nerför alla trappor tills vi blev upptäckta av föreståndarna där och fick skäll. Hahahaha jag drömmer störda grejer, I know xD



Krya på dig! <3

2010-02-18 @ 18:46:36
Postat av: Denice

Sv Andrea: Hahaha asså andrea det där var hur sjukt som helst! Men självklart ska vi ska jaga ljudtekniker! Tack! <3<3

2010-02-18 @ 23:28:46
URL: http://denices.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0