17/02 Dumma huvud

2010-02-17 - 11:14:17
God morgon alla glada! Självklart alla ledsna och sura också!

Huvudet tar så gott som död på mig och allt jag vill göra är ligga och sova. Ska baka muffins med vanlijglasyr på idag vilket är skoj. Jag är verkigen dålig på att baka och laga mat så blir spännande att se resultatet. Lite jobbigt att jag sagt att det ska komma hårvårdsråd varje dag med tanke på att jag inte hunnit i två dagar. Men idag ska ni alltså få tre råd under dagen så håll ögonen öppna.

Nu ska jag kolla på Get smart och vila mitt huvude. Hade gött!



Denice vill testa baka

Postat av: naannsa

jag vill smaka på dina muffins sen!!! :D

2010-02-17 @ 16:22:09
Postat av: Denice

Hahahah, dom blev kaos!

2010-02-17 @ 16:52:12
URL: http://denices.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0