27/01 Sl är inte att lita på

2010-01-27 - 16:01:09
Får verkligen be om ursäkt för den dåliga uppdatering eftersom att jag sa att jag skulle skriva. Nu har jag faktiskt den bästa ursäkten någonsin!

Åkte idag till skolan så att jag skulle vara framme en timme tidigare. Bussen gick bra och pendeln kom i tid vilket inte är allt för vanligt. När den lämnat solna så stannar den i en tunnel. Tågföraren ropar ut i högtalaren att vi kommer sitta fast där ett tag på gund utav signalfel. Efter ca en kvart så får vi ett nytt meddelande att man inte vet precis när vi kommer att kunna fortätta. Slutligen efter 45 minuter så säger han att vi ska backa tillbaka till solna där det går ersättningsbussar. Sen kom det där lilla tillägget att bussarna bara går till solna centrum och inte till Centralen. Fick gå till solna centrum, ta tuben till Centralen och går sedan upp till tågen som skulle gå 39. Då var klockan 42 och inget tåg hade kommit. Sedan kom förseningen fram och bara ökade med tio minuter. Efter vissa om och men kom tåget in då det var 30 min sent, för att sedan åka efter 10 minuter. Jag kom tillslut fram till skolan 30 min efter att jag hade börjat. Nu till det jag skulle komma fram till! Jag åkte för att vara en timme tidig men blev istället 30 min sen! Det dröjde mig 2 timmar och 50 min för mig att komma till skolan idag! Jag älskar sl!



Denice har inte den bästa dagen

Postat av: mickis

alla älskar vi sl! lövlövlöv<3<3

2010-01-27 @ 21:05:13
URL: http://fetare.blogg.se/
Postat av: Denice

Haha jo men eller hur! Usch på dem!

2010-01-27 @ 23:40:36
URL: http://denices.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0