12/01

2010-01-12 - 16:22:11
Nu äntligen är musiken igång på riktigt och Anders är tillbaka! Det är helt otroligt vad jag tycker det är skönt och är glad för det! Vi fick två nya låtar idag som båda ska bli grymt spännande att se hur dom låter i slutet. Den ena är Look What You've Done - Jet som Måsen ska sjunga, den andra är Stupid Girl - Miss Li som jag sjunger verserna och Andrea sjunge refrängerna på. Den är otroligt skön och riktigt tuff så tror det här kan bli helt kanon!

Nu ska jag sätta mig och kolla lite tv bara för att slappa lite. Ikväll kommer lite fler bilder så håll ögonen öppna! Hade gött!!



Denice supersugen på musik!

Postat av: Linn-Lay

åhh tack min dag var helt ok. hur var din då?

2010-01-12 @ 19:00:22
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: yara :D

Hej, skiit snygg blogg :),

ja läste nattanz.blogg.se blogg. (hon ee min kusin),

o du hade skrivit att hennes blogg låg synlig på blogg.se .. va menade du me de :)?

2010-01-12 @ 19:09:52
URL: http://yaras.blogg.se/
Postat av: denice

Sv till Yara:

Hej, tack så jättemycket vad glad jag blir!

Aha, jag gick bara in på blogg.se så såg jag hennes blogg till höger under kategorin kommentarer.

Hade bra!



Sv till Linn-lay:

Skönt att den var helt okej i alla fall! Min dag lyckades jag ta mig igenom. men nu är det ny dag och nya tag! HAde bra!

2010-01-13 @ 11:24:17
URL: http://denices.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0