25/03

2009-03-25 - 16:19:57

Den här dagen har inte alls varit rolig.. Försov mig men lyckades i alla fall komma i tid. Esteten är tråkig och känns bara jättedålig. Jag vill inte mer helt enkelt. Engelskan gjorde vi inte ett skit på för Marit skulle prata ang betyg. Idrotten var det volleyboll på och jag är verkligen dålig på det. Fick dock skratta lite och skojade, så Linn och jag hade ett leende på läpparna ett tag.

Drömde samma jävla dröm i natt om att han var otrogen och liknande. Det är hur jobbigt som helst.. Sen får man ett sms idag då hon hört av sig till honom och det är bara ännu värre. Önskar verkligen att någon kunde förstå hur jag tänker och känner. Försöker förklara men tro att alla bara uppfattar mig som någon dramaqueen som vill ha problem och uppmärksamhet. Det är verkligen inte så! Jag tycker inte om att må som jag gör och tycker inte det är kul att behöva ha dessa tankar hela tiden. Önskar att allt bara kunde försvinna en sekund...

Nu sitter jag i alla fall hemma och vet inte vart kvällen tar vägen. Kl är redan 16.20 och jag slutade 14.00 men har inte hunnit göra ett skit. Nej nu antar jag att det får räcka i det här inlägget. Hade gött

Denice önskar någon förstod


Postat av: Carro

Jag förstår hur du känner. Om drömmen och så...

Hör av dig om du vill prata =)

2009-03-26 @ 15:30:33
Postat av: denice

Visst är det jobbigt?

Tack, det gäller för dig också :)

2009-03-31 @ 17:31:04
URL: http://denices.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0