8/06

2009-06-08 - 10:42:13

Får be om ursäkt för igår. Är sjuk så hade helt enkelt ingen ork för att skriva ihop de senaste dagarna. Men nu när jag ändå har håltimme kan jag ju ge det ett snabbt försök.

Förra veckan var lugn och riktigt skön, dock hade jag en del saker i skolan att fixa. Fixat matte betyget, kemin, Idrotten och samhället. Olika prov och kompletteringar som skulle göras. Men nu när det är gjort och vi slutar på onsdag är skolan väldigt lugn. Var ledig i torsdags då alla mina lektioner var inställda i och med att vi inte har någonting kvar att göra på lektionerna. I fredags var vi också lediga för att treorna hade utspring och äntligen fick ta studenten. Så nästa år är vi störst på skolan och ska bara gå runt och slappa, samt ha någon dag i veckan ledig då det är så lite kurser. Hur som helst så har jag varit med Coffe och gjort lite allt möjligt. I lördags jobbade jag på Sverige-Danmark matchen som för övrigt spelades riktigt dåligt av Svenskarna. Knappe mötte mig i Solna efter matchen så jag slapp åka själv. Coffe och Leber hade suttit på nått ställe i gamla stan så dom kom åkandes med pendeln. Sedan gick jag och Knappe hem till honom och käkade pizza samt kolla på tv. Tack för en trevlig kväll!
Igår vaknade jag och segade lite, vi käkade lite frukost framför tv:n och snackade lite. Sedan gick jag till Väsby centrum för att möta Coffe och Leber som skulle köpa hårvax och lite till resan. Åkte hem och insåg att jag inte alls mår speciellt bra så gick lite med hund och slappade bort hela kvällen...

Nu sitter jag här i datorsalen och har haft sång. Bara vänta på nästa lektion som känns totalt meningslös precis som resterande tid av skolan. Men nu ska jag försöka hålla minen uppe med tanke på sommarlov om 3 dagar och en riktigt bra vecka!

Nu blir de facebook och andra tråkigheter sedan samhälle! Hade gött


Denice längtar till ledigheten


Postat av: Skurt

Vad säger din pojkvän att du sover hos en annan kille?

2009-06-08 @ 19:23:15
Postat av: denice

Han har väll sagt lite olika grejer. Ingenting värt att nämna här. Men har varit blandade känslor helt enkelt.

2009-06-08 @ 19:29:54
URL: http://denices.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0