25/01

2009-01-25 - 23:40:51
Jag känner mig gladare idag, även om livet inte är på topp så funkar det. Jag hittade inte tröjan jag ville ha idag men insåg sen att jag klarar mig ju faktiskt utan.

För varje dag jag pratar med dig känns livet lite lättare. Du får mig att känna att den här dagen kanske också går att ta sig igenom och att livet inte bara bråkar med mig.

I fredags fick jag goda nyheter, cancern är inte den värsta sorten och nu är det bara att vänta på nästa undersökning och se vad vi kan göra. Tills dess tar jag massa tid att bara finnas där och mysa med henne och det känns så bra. !! Livet kanske vänder ändå, men varför önska... Jag tar varje dag som den kommer nu och så blir det som det blir. Ödet får bestämma.

Nu är det sovdax. Men först ett super stort grattis till min favvo tjej Kätty!! 18 grattis som fan!
Hade gott

Denice utan tröjan

Postat av: Anonym

vem är det du pratar med som får dig att må bättre?:)

2009-01-26 @ 16:08:52
Postat av: Denice

Hehe de du ;)

2009-01-26 @ 19:25:45
URL: http://denices.blogg.se/
Postat av: Anonym

hemlis? :o

2009-01-27 @ 18:09:07
Postat av: Tsar Nikolaj

Ingen vill veta var du köpt din tröja!

2009-01-27 @ 18:24:57
URL: http://bobbymusic.blogg.se/
Postat av: evelina

nu blev jag ju också nyfiken!

fast bra att det känns bättre :)

2009-01-29 @ 16:03:32

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0