13/01

2009-01-13 - 22:30:30
Idag har varit en ganska bra dag! Alla verkade hyfsat glada åt att ses igen och skolan var inte överdrivet jobbig. Biologi, Svenska, Samhälle och Sång. Lektioner man faktiskt kan klara av :) I morgon är värre dock, men man brukar klara sig.
Morgondagen börjar i alla fall med Estet, så antar att vi ska fortsätta repa på. Än så länge är det bara säkert att jag ska sjunga Avundsjuk - Nanna sen verkar det som att jag ska sjunga I Want it all - Queen hoppas verkligen det blir så!

Men tillbaka till varför dagen varit så bra då. Alla var glada, jag har skrivit en ny låt!! lektionerna gick bra och jag känner mig allmänt Positiv! Det får gärna hålla i sig i några dagar, jag behöver det just nu! Och sen är de bara en månad kvar till jag fyller 18 idag! :D

Men nu ska jag och mig Positiva energi gå och spela lite gitarr och vara glada! Hade bra

Denice positiv?

Postat av: Anonym

Denice ska vara positiv, för Denice är Duktig! =D

2009-01-14 @ 18:58:26
Postat av: Jossan

Haha taskigt att fylla arton är på fredagen den 13

2009-01-15 @ 19:14:06
URL: http://bgg.blogg.se/
Postat av: Jossan

Fan va dålig jag är på att skriva. Ska såklart stå arton ÅR

2009-01-15 @ 19:14:47
URL: http://metrobloggen.se/bsv
Postat av: Denice

Haha ja känns lite dumt, jag lär bli överkörd :P Men du ska följa med ut då tycker jag :D

2009-01-15 @ 20:38:13
URL: http://denices.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0