Livet har sina goda stunder

2014-06-24 - 13:30:32
Mycket har hänt sedan sist det vill jag lova!

Kan börja med att knyta ihop med det förra inlägget då jag inte hade fått skriva min C-uppsatts. Denna är äntligen skriven och klar med betyget A! Wow vilken känsla! Så nu väntar hösten med ytterligare ett självständigt arbete som ska skrivas och sedan är jag klar! Efter 4 år ser jag äntligen ljuset i tunneln och det känns lite läskigt att snart vara färdig lärare. 

Men inte nog med detta så händer det även andra spännande saker till hösten. Den 26/10 är dagen med stort D. Då är nämligen en ny liten familjemedlem beräknad och denna gång är det faktiskt en tvåbent. Coffe och jag ska bli föräldrar och längtan är obeskrivlig. Vi befinner oss nu i v24 vilket innebär att mer än halva tiden har passerat. Så nu ska vi njuta av sommaren och sedan ladda inför hösten. Obeskrivligt är vad det är!





• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0