Coffe 25

2012-11-27 - 23:22:41

I fredags fyllde Coffe 25 vilket innebar storkalas! Hans familj + min kom och åt smörgåstårta, tårta, kakor, bullar osv. Vi var ca 13 personer under kvällen och hade jättetrevligt. Han fick allt från glas, klocka och pengar till en fotbollsresa! Nöjd och glad kom hans polare över vid 21.30 och kalas följdes av party. Jag valde dock att stå över utgång då magen varit deppig hela dagen samt att cosmos och sängen verkade mysigt! Det faktum att jag skulle köra till Södertälje morgonen därpå kanske hade sin lilla roll även det..

Men summan av kardemumman: trevlig, lyckad kväll och en glad sambo! Lycka!



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0