07/04

2011-04-07 - 13:00:49
Trött och sliten känner jag mig idag.. Har sovit endast två timmar under natten då tankarna varit hos min goda vän.. Mår egentligen inte sådär jättebra, har huvudvärk och är otroligt trött och smått förvirrad.. Igår satt jag 2 timmar på ett fik i Väsby centrum för att få lite skola gjort. Idag fixar jag klart med resten. Har haft jätteproblem med min skolmejl vilket inte alls är roligt. Har inte fått iväg ena svenskan och jag orkar inte med ett till fx.. Skickar från min privata så länge så blir det som det blir.. Trist inlägg, jag vet!


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0