29/10

2010-10-29 - 13:59:17
Idag ska jag ha en riktig mys-ta-hand-om-mig-själv- dag!
Kom nyligen hem ifrån skolan och sista examinationen i den här kursen. Har precis tagit en dusch och lagt mig i soffan med en billys.. Usch jag vet men idag bryr jag mig inte! Nu tänker jag bara slappa och njuta för jag är faktiskt sjuk! Hatar förkylning, speciellt när man inte kan prata ordentligt. Nej därför tänker jag unna mig en egen dag. Ska ligga och slappa framför tvn ett tag till sedan lägga ansiktsmask.

Bloggar kanske lite då och då. Hörs sen, hade gött!


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0