27/10

2010-10-27 - 23:35:31
Bloggen finns typ inte längre.. Förstår inte hur jag ska hinna med den trots att jag så gärna vill!

Praktiken har tagit all min tid de senaste två veckorna och på helgerna jobbar jag eller bor på hotell med älskling! Den här veckan är sista veckan på kursen och därför måste alla arbeten skrivas klart och lämnas in, samt att vi har en examination på fredag. Därför känner jag en hel del stress nu vilket jag verkligen hatar! Vill kunna åka och hälsa på gamla kompisar, tvingade verkligen iväg mig till bóbbynight för att jag vill inte svika mina vänner. Hatar att det inte finns tid för någonting längre. Åh saknar östra!!

Postat av: Lisa

Då är vi två som saknar Östra... "/

2010-10-30 @ 23:09:34
URL: http://liisiish.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0