15/10 Idol är inte längre okej...

2010-10-15 - 22:19:23
Tänk hur irriterad man kan bli på små saker ibland. Men nu kanske det inte är en jätteliten sak jag retar mig på den här gången med tanke på att typ 40 miljoner kollar på programmet.  Självklart pratar jag om idol och i år blir jag sur på riktigt. Är det verkligen okej att musiker deltar i tävlingen i år.
Linda har varit med i nästan 1 år på kanal 5 och släppt 40 000 album tillsammans med Supernatural. Visst hon är kanske inte känd musiker längre men jag sitter ju med deras skiva framför mig just nu. INTE OKEJ!

Geir är också han stor nordisk musiker. Han har deltagit 3 gånger i Finlands melodifestival och vunnit en gång. Han har också deltagit i norska melodifestivalen samt skrivit VM-låten "Victory" till VM i friidrott 2005 som han även framförde live i såväl öppning- som slutceremonin. Han har också gjort och framfört den officiella EM-låten "Champions of the day" till EM i damfotboll 2009. Geir har haft en egen show och varit med i Rhapsody in rock 2008. Listan kan göras lång om man säger så..

Tycker verkligen inte det är okej då jag trodde att Idol handlade om att hitta en NY stjärna..?



Känner ni igen den blonda tjejen?
Linda Eriksson var namnet på henne innan hon gifte sig och fick namnet Varg..



Detta ansikte känner man ju igen.. Geir Rönning - Why (Eurovision 2005 Semifinal, Finland)



Detta tycks vara samma ansikte..

Postat av: Marcus

Jag håller med dig helt. När blir det en framgångssaga utav någonting etablerat? Jag tycker att det är pinsamt att svenska TVprogram har blivit om hur man lurar tittarna bäst istället för att satsa på att hitta ny kvalitet.

2010-10-16 @ 14:02:03
URL: http://masktillentask.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej Denice,, jag håller verkligen med dig... detta är inte rätt

2010-10-16 @ 15:00:20
Postat av: magister A

Har du supernaturals skiva??!!!

2010-10-17 @ 10:54:03

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0