14/10 Goder morgon

2010-10-14 - 07:25:25
Har sovit något så otroligt bra i natt kan jag ju meddela er om. Riktigt skönt att lägga sig tidigt och sova bra ibland.
Har nu bestämt mig för att det blir väsby ikväll och galet tidig morgon imorgon. Men det är smällar man får ta när man har praktik. Ska ha min första riktiga lektion imorgon och det blir i matematik så jag är faktiskt lite nervös. Man vet aldrig riktigt hur man ska lägga upp saker och om någon elev kommer skrika ut svaret direkt och så är allt förstört. Jag hoppas bara på att det kommer gå bra och att dom är så snälla som de varit hitils. 

Om jag kanske skulle ta och sminka mig lite för att få ett ansikte och sedan röra mig till bussen. Vi hörs i eftermiddag när jag landat i väsby, hade gött! 


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0