13/10

2010-10-13 - 07:28:11
God morgon! Trött som bara den och vill egentligen sova en timme till men snart måste jag cykla till skolan. Barnen börjar 8 då gör jag också det. Inser också att jag börjar bli någon form utav träningsnarkoman med mina 4 pass i veckan och ändå vill jag träna mer. Dock äter jag verkligen inte rätt. Vet inte om jag någonsin kommer lära mig att göra det.. Så någon massiv vikt nedgång har jag inte stött på. Men det känns ändå bra att träna och att känna träningsvärken. Idag är det vilodag då jag tränat 3 dagar på raken nu. Sen imorgon kör jag igen. Så nu blir det åka till skolan, sen ta hand om hundarna och sova! Hoppas ni får en bra dag, hade gott!


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0