13/10 Hur mycket vill man inte ibland?

2010-10-13 - 22:16:00
Nu har jag väldigt många onödiga små problem känner jag.. Ska träna i väsby imorgon men vet inte om jag kommer kunna det då jag har praktik 8.00 på fredag och är inte sådär jätteduktig på att ta mig upp på morgonen. Så antingen måste jag åka tillbaka hem imorgon kväll eller så blir det tidig pendel på fredag. Eller så stannar jag bara hemma och tränar istället.

Sen är det pengar som vanligt.. Vem vill inte ha mycket pengar och kunna göra allt det man vill? Den här månaden har pengarna gått på att fixa håret, köpa träningskläder, träningsskor, tanka bilen och andra tråkiga saker.. Men men snart kommer lönen och bidraget då är det bara le och ta emot!
Har i alla fall hur mycket som helst som jag skulle vilja införskaffa men det blir att vänta..


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0