11/10 Ullared?

2010-10-11 - 14:20:58
Åh jag är så sugen på att ta bilen och åka till Ullared någon dag när jag är ledig! När man sedan tänker på att det dröjer 5 timmar att ta sig dit kanske suget minskar en smula. Men jag vill fortfarande ta mig dit! Har försökt övertala pojkvänen hela sommaren att vi ska åka dit men har aldrig blivit av.

Är det någon som har varit där och kan berätta någonting om det? Var det billigt, fanns det något vettigt, var det värt resetiden, bensinpengarna osv? Någon kan måste ju varit där så snälla berätta!


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0