01/10 Träning och shopping

2010-10-01 - 20:22:44
Träningsvärk i magen så jag blir gråtfärdig! Känns mer i revbenen än i musklerna men antar att det funkar så.. Vilar ifrån träningen i några dagar så blir nästa pass på söndag kväll efter jobbet. Så otroligt kul att träna igen jag är så glad och vill bara träna hela tiden! Tyvärr säger kroppen ifrån lite så man får ta det lugnt såhär i början innan man är riktigt igång.

Idag har jag i alla fall vilat och pluggat lite. Sedan åkte jag och Coffe hem för att kolla på idol här ikväll. Tog en sväng till Skärholmen och shoppade lite små grejer, lite burkar, perfym och deo sånt som kanske inte är så jätteintressant.. Åkte till kungens kurva också och shoppade två sportbhar, två träningströjor och två handdukar vilket sammanlagt gick på 275 kr vilket är helt underbart. Så nu är jag jätteglad för billigshopping, träning och pengar i plånboken!

Nu, idol!!


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0