25/02 Buzzador?

2010-02-25 - 12:33:30
Blir ingen läkare idag då jag inte fått någon tid. Däremot så har jag blivit lite bättre idag och har mycket mer ork och lust till saker. Huvudet samarbetar en del också så jag tänkte faktiskt göra lite skolgrejer för en gång skull.

Gick upp tidigt idag för att se Kvartsfinalen mellan Sverige - Slovakien vilket jag ångrar nu. Visste hur den skulle sluta och så blev det också. Förlust till Sverige och nu är hockeypojkarna ute ut OS. Hoppas att tjejerna lyckas ta sig ett brons ikväll i alla fall.

När jag varit hemma och suttit vid datorn mycket har jag hittat hur mycket saker som helst som jag vill köpa. Jobbar på att hålla mig så bra jag bara kan, men det är inte alls lätt ibland.. Gick i alla fall med i Buzzador igår för att testa på något nytt. Ska bli spännande att se om man får testa några kampanjer och nya produkter och sedan få chansen att diskutera dem med några utav er. Om ni vill bli Buzzadorer ni med eller kanske bara hjälpa mig att samla poäng så bli medlem. Så logga in på http://www.buzzador.com/ och anmäl dig och på sista sidan skriver du i "Denices" som rekryterare.

Nu ska jag sova och vila, hörs sen, hade gött!


Denice som Buzzador


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0