19/02 Sluta nu!

2010-02-20 - 00:43:02

Vilka blandade känslor det är just nu! Vet inte riktigt vad jag ska känna. Är självklart glad över Haags fina åk men Patrik Järbyns krasch gör mig så ledsen. Anja åkte i förrgår ut och kraschade något enormt men kunde resa sig upp och klarade sig ändå otroligt bra. Nu i kvällen så åkte Patrik Järbyns ur med en krasch som inte ser lika illa ut men som var minst lika illa. Han flyger och landar på nacke och huvud, studsar sedan upp igen och landar återigen på nacke och huvud. Han glider en bra bit och man ser att han inte tar emot sig eller använder armarna eller benen. När han stannat så springer läkarteamet fram och han visar sig vara medvetslös. Med blodigt ansikte efter all is på banan så fraktar dom ner honom i en pulka.
Man har nu fått beskeden om att han svarar och reagerar på sitt namn och att han inte fått några hjärnskador eller ryggskador. Han drabbades utav en hjärnskakning och en lätt minnesförlust. Hoppas verkligen att det inte blev några större skador och att det såg värre ut än vad det var.

Nu vill jag inte ha några fler kraschar i OS, nu får det faktiskt ta och räcka!



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0