19/02 Anna Haag

2010-02-19 - 23:12:28
Just nu kan jag omöjligt beskriva stämningen som nyss befann sig i vårt vardagsrum. Vilken spänning men ack så fint hon åkte! Jag hoppas ni alla har listat ut att jag självklart pratade om jaktstarten där Anna Haag tar en silvermedalj. Så fint åkt och så snyggt! Tårar i både ögonen och på kinden just nu och känner sån lycka. Spännande var det också och var orolig att hon skulle hamna på en hård fjärdeplats men inte det inte, en underbar andraplats!
Svenska skiddamerna är en klass för sig just nu och är underbart att se! Charlotte Kalla på den fina första platsen i sin egen favorit 10 km fristil! Sedan idag så tar Anna Haag det härliga silvret i jaktstarten! Sen får vi inte glömma Björn Ferry som tar hem guldet i skidskyttens jaktstart! Nu känner jag massa lycka!

Anna Haag dagens svenska hjälte! Utan tvekan!


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0