27/02 Kista

2010-02-27 - 16:37:48

Sen som vanligt med mitt första inlägg för dagen. Men idag slår jag nästan rekord tror jag!

Har varit i Kista med Coffe idag och sprungit i affärer. Gud vad jag har saknat och handla och så bra det kändes att få shoppa lite! Med tanke på att jag måste spara pengar så blev det bara några linnen, leggings och en sjal typ. Tänkte lägga upp lite bilder på det senare men har ingen kamera så det får bli med mobilen.

Ikväll blir det troligen ingen live bloggning om melodifestivalen då jag tänkte vara lite social istället. Får helt enkelt se hur det blir. Vad tycker ni? Ska jag blogga ikväll?


Denice tycker shopping är kul


Postat av: Kakan

Go for att njuta istället :)

Men sammanfatta och utvärdera sen :D

2010-02-27 @ 17:04:06

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0