27/02 Coffe is in tha house..!

2010-02-27 - 23:20:41

Nu är det Coffe som håller i trådarna. Fått i uppdrag att göra ett litet gästinlägg här då Denice är lite trött men kan lugna er med att hon troligtvis kommer skriva ett inlägg lite senare ikväll innan hon somnar.

Idag har det varit en ganska lugn dag där en utflykt till Kista var det mest händelserika som hände. Och då ni säkerligen mest vill höra om Denice så kan jag meddela att Denice inte alls var på shopping-humör, hör och häpna, utan gick mest och fönstershoppade. Dock blev det ändå tillslut några inköp så som 2 linnen, leggings och lite annat hon säkert kommer berätta mer om. Själv hitta man ett par byxor från carlings.

Ni som läser denna blogg är säkert intresserade i musik då Denice skriver mycket om det och själv är väldigt intresserad av det, så då måste jag passa på att säga att Melodifestivalen bara blir sämre och sämre för varje år!

Sen måste jag säga grattis till lag Anette Norberg som vann guld i Curling OS samt att MoDo krossade Färjestad med 10-3! Nu blir det åka av!

Ciao
Coffe



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0