26/02 Hejhej

2010-02-26 - 10:23:32
God morgon mina söta läsare!
Huvudet mår lika dåligt som igår och ögat bråkar igår. Jobbar på att få tag i pappa och se om vi kan prata med faster Anna och se om hon kan komma på felet..

Sitter just nu och är så shoppingsugen att jag snart spricker. Har varit jätteduktig och inte shoppat minsta lilla den senaste tiden. Dock har jag nu hittat hur mycket som helst som jag vill ha!
Ibland önskar jag bara att man vore lite smalare och mer vältränad.. Har hittat massor utav fina randiga tröjor men sån ska man inte ha när man är för bred. Ränder ger bara ett större intryck och då får man oftast ännu sämre självförtroende. Jag får helt enkelt njuta utav att andra kan se fina ut i dem!



Denice is it over yet?


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0