26/02 Fast på toa

2010-02-27 - 01:21:06
Min pojkvän har somnat nere vid mina fötter då han låg och kollade Curlingen. Själv kommer jag verkligen inte kunna somna ifrån den här finalen! Vore så fint att avsluta kvällen med ett guld!

Den här kvällen har varit ganska händelserik och Mitta fastnade inlåst på toaletten. Slutade med att Pia och jag skrattade så vi grät, Mitta hade en aning panik, Kim förslog att bryta sönder handtaget och vi fick väcka Tomas. Tomas fina kommentar var: Det är bara skruva.. Tillslut skruvade vi loss plattan på låset och lyckades ändå inte skruva upp låset. Då bestämde sig Mitta för att försöka ta sig ut genom fönstrett vilket är väldigt litet, så Pia stod ute och skulle hjälpa henne. Då gick Tomas för att hämta kofoten och bryta upp dörren och jag kände att det var värt att de låset ett sista försök. Tröck ner låset och vred ett varv och vipps så öppnades dörren, Mitta hoppar glatt ut och kvällen är räddad!

Nu ska jag kolla klart finalen och sedan somna sött på kudden. Kanske ska väcka Coffe först.. Hade gött!


Denice låssmeden


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0