23/02 Slarvigt

2010-02-23 - 14:17:19
Usch vad slarvig jag är på att skriva, jag skäms! Gick upp tidigt idag för att försöka hinna i tid till skolan men det gick ju inte så bra. Satt fast med bussen hur länge som helst så när jag väl kom fram till Älvsjö hade pendeln redan börjat gå 30minuterstrafik. Därför kom jag en och en halv timme sent till skolan och missa min första lektion. Självklart var jag inte ensam om att haft en sån morgon.

Nu sitter jag och har precis slutat musiken och ska hem för att plugga med min bror. Blir en timme plugg sen bara slappa, vill inte ha ont i huvudet längre. Har verkligen tröttnat på det och vill få må bra! Jag skriver väll när jag kommit hem och landat efter ytterligare en färd med SL. Hade gött!


Denice ska hem


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0