23/02 bättre snart?

2010-02-23 - 23:57:24
Huvudet tar död på mig så nu blir det läkaren i veckan. Kan verkligen inte gå runt såhär längre! Jag som hatar att gå till läkare, är alltid så otroligt rädd över att få de värsta resultaten. Men hur illa skulle det har kunna vara? Hoppas på något simpelt så som järnbrist eller dåligt med vitaminer och näring. Det går i alla fall att lösa enkelt. Vill bli frisk och få vara pigg, glad och ha min ork tillbaka. För att få lite ork så blir det att sova sött nu. Hade gott! Denice enkelt vore bäst


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0