21/02 Det är klart det är svårt att gå åt varsitt håll...

2010-02-21 - 20:48:50
En del vänner betyder mycket medans andra betyder allt. Det tror jag inte att jag är ensam om att känna..

Önskar verkligen att jag hade gjort allt anorlunda och rätt. Önskar jag hade fått haft kvar den vänskapen som betyder allt för mig. Helt otroligt hur mycket känslor kan styra och bestämma. Trots att man vet att det inte är rätt och att man tar fel beslut så är det för det bästa.

Vet inte hur jag ska ta mig igenom det här och hur det ska gå, men jag hoppas att du mår bra. För det ända som betyder något just nu är att du mår bra. Ledsen för allt...


Denice när ett hjärta slår mer än mäniskor förstår


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0