20/02 Finns så mycket fint!

2010-02-20 - 14:12:52
Sov ganska länge idag vilket självklart var hur skönt som helst! Planen för idag är väll att titta lite fotboll och lite OS. Coffe och jag är lite oense om vad som ska ses på tvn. Jag vill se Curlingen ikväll och han håller på att hockeyn ska visas. Vi får se vem som vinner den kampen!

Just nu är det i alla fall Man United - Everton som går och en ganska skön match att se på. Med tanke på snöstormen som just nu håller på utanför så valde vi att inte röra oss speciellt mycket utanför dörren. För mig är det både positivt och negativt då det vore bra för mig att inte sitta vid en tv eller dator hela dagen. Hittar hur mycket som helst som jag vill köpa och med mina pengar är detta inte ens nästan möjligt just nu. Usch vad tråkigt det är att inte ha pengar och ändå ha massa saker som måste betalas.

Nu ska jag ligga och mysa under mitt täcke framför matchen så hör jag av mig senare. Hade gött!



Denice over and out


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0