19/02 Varför funkar de inte?

2010-02-19 - 13:16:53
Sitter i skolan och är jätteirriterad över att de senaste inläggen jag skrivit inte syns på skolans datorer. Nu syns inte den nya designen eller de senaste inläggen. Hemma syns allt och alla andra verkar också se det när dom är hemma. Någon som har en förklaring på detta?



Denice vill ha det rätt

Postat av: Anna Olofsson

Jag hatar det också! Blir tokig på det..

har för mig att någon sa att det har något med minnet på skolans datorer att göra..

2010-02-19 @ 18:52:12
Postat av: Cc

Kanske har med att stjärnorna och planeterna måste stå i kurs med Eiffeltornet.. lr vad vet jag ;)

2010-02-19 @ 18:53:00

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0