19/02 Socialthandikappad eller bara galen?

2010-02-19 - 15:30:10

Det där med dubbelmoral är inte riktigt min starka sida att tolerera. Jag klarar verkligen inte av folk som säger en sak men gör en annan. Förstår inte varför man ska hålla på att spela och ljuga. Hur svårt kan det vara att bara säga som det är?
Sen finns det ju dem som inte ljuger utan som bara tycker att somliga saker är fel eller känner på ett sätt, sedan gör dem på motsatt sätt. Att man sedan dessutom kan bli sur för att folk blir fundersamma och frågar om det, gör mig tokig.  Vet helt enkelt inte om det är jag som är socialthandikappad eller om jag kanske bara överdriver med ständiga mellanrum. Hur som helst så önskar jag att folk kunde göra som de säger och säga som de gör. För mig skulle det underlätta något enormt så slapp jag gå och tänka.

Är detta bara min egen åsikt kanske?



Denice mindre dubbelt

 



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0