18/02 Anja!

2010-02-18 - 22:42:07
Vilken lycka en människa kan sprida genom en ruta! Hon kraschar något enormt igår och man tror att hon ska ligga kvar medvetslös, men så blir det inte. Hon reser sig upp haltar därifrån och alla tänker samma sak:
"Vilken jäkla brud! Men nu måste ju knät ha rykt.." men inte det heller. En dag senare får man reda på att allt hon fått är en lårkaka och ännu mera vinnarskalle. Idag kör hon Superkombinationen och slutar på en tredjeplats efter att Lindsey Vonn åker ur på slalomen. Hur underbart det här känns är så gott som obeskrivligt!

Har nu insett att jag verkligen måste tuffa till mig och sluta klaga över allt. Klarar hon det där så ska jag klara mina små problem. Det handlar bara om vilja, styrka och att försöka!
Vilken inspiration hon ger och vilken tjej! Fysiken hon har är extrem! Nej jag är verkligen överlycklig och tackar och bugar till Anja.



Nu håller vi tummarna för Ferry som kanske kan lyckas med en medalj till ikväll! Hade gött!



Denice vill va som henne

Postat av: Knappe

Äh, hon filma ju bara för att få rubriker.

2010-02-18 @ 23:44:23
Postat av: Mr Muscle

Nog fick hon rubriker allt

2010-02-19 @ 18:55:14

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0