13/02 Still my day

2010-02-13 - 18:19:13
Nu har snart hela dagen gått och jag har haft en otroligt bra dag! Har firat med familjen och Coffe. Åkte till väsby på fika och snackade lite och fick en fin present. Sedan åkte vi hem för fika med Mormor och Farmor samt min familj. Var väldigt trevligt och är så glad över allt fint som jag har fått under dagen!

Avatar som vi såg igår var också den en klass för sig och utan tvekan får den 5/5 vad det nu är vi ska räkna. Det var så otroligt mycket känsla och dolda budskap så jag satt bara och njöt! Den var också helt otroligt verklig och jag kände inte alls att den var dåligt gjord. Vi såg den i 3D vilket också det ger allt en extra knuff och trolighet. Alla som ännu inte har sett den bör alltså se den! Trots att man inte gillar konstiga figurer och science fiction filmer så ska man ge denna ett försök! Härliga brillor fick vi ju också igår och Coffe funderar på att använda sina i Turkiet i sommar.

Nu ska jag sätta mig med en cider i soffan och njuta lite utav kvällen. Glöm inte Live bloggningen under melodifestivalen! Hade gött!

Glad flicka som fyller år!



Coffe skitsnygg i brillorna!




Fjortis var länge sedan!



Denice njuter av sin dag


Postat av: nanaana

men denice nu har du ju allt blivit lite virrig, idol är det inte ikvll det är melodifestivalen :D

2010-02-13 @ 21:06:09
Postat av: Denice

Haha mycket förvirrad flicka :P

2010-02-13 @ 21:36:05
URL: http://denices.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0