1/02 Ny månad?

2010-02-01 - 08:49:24
Var som sagt var jättetrött igår men inte lyckades jag somna för det. Nu sitter jag och har ångest över ungefär allt jag gör och borde egentligen springa till bussen om en minut. Det är så kallt och jag är otroligt trött så då lockar inte Biologi och Religion speciellt mycket måste jag tyvärr säga. Men nu får jag ta mig i kragen och anstränga mig lite.

Sitter och har beslutångest vilken utav dessa två bilder som är bäst. Hjälp mig avgöra?




Den med lite mindre färg och fokus på ansiktet



Eller den med betydligt mer för och fokus på hela mig


Så hjälp mig och tyck till vilken som är bäst. Motivera gärna om du orkar. Hörs sen!



Denice tar sig i kragen


Postat av: Das kleine krokodil

Trots att det är en otroligt vacker tjej på båda bilderna måste jag nog säga den 1a bilden.. :)

2010-02-01 @ 14:06:33
Postat av: Denice

Okej tack :D Gillar också den, är rädd att det är lite för lite färg i den bara.

2010-02-01 @ 21:16:14
URL: http://denices.blogg.se/
Postat av: Das kleine..

Nej då:)

2010-02-01 @ 21:45:44
Postat av: ric

Den 2:a bilden ÄR bättre.

Den första bilden är trist, fokusen på tröjan gör att det ser konstigt ut mot bakgrunden.

Men däremot den 2:a bilden så ser du otroligt varm och vacker ut!

Kolla bara på håret i den andra bilden, inte en chans att den första bilden är bättre..

=)

2010-02-02 @ 00:16:19
Postat av: Denice

Ligger något i det du säger om första bilden. Den är mycket kallare men också mer stilren tycker jag.

2a bilden fångar mitt intresse med den varma känslan.

Jättekul att du gillar den :) Tack!



Kram

2010-02-02 @ 00:28:14
URL: http://denices.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0