06/02 susselisuss

2010-02-07 - 01:39:22
Nu ligger jag nedbäddad igen och träningen är klar, inte för att det blev speciellt mycket idag men alltid något. Nu ligger vi och kollar på vänner och jag tänkte sova. Imorgon ska jag lägga upp bilder på det jag shoppade idag och så ska ni får hjälpa mig välja skor. Nu måste jag sova innan jag däckar med datorn i knät. Ni får hade så bra!



Färdig tränad och glad! Sov gott!


Denice tänkte sova


Postat av: nnnnnnana

Asså du har ju blivit knäpp träna mitt i natten?!

2010-02-07 @ 11:25:43
URL: http://fetare.blogg.se/
Postat av: Denice

Blev ingen hårdträning utan bara lite lätt. Orkade inte så mkt mer när jag är sjuk.

2010-02-07 @ 12:05:32
URL: http://denices.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0