04/02 vad ska jag se?

2010-02-04 - 12:59:32
Nu har jag kommit till skolan och käkat lite lunch vilket kanske inte var det godaste jag ätit men ändå. Nu sitter jag vid en dator och funderar på när jag sak röra mig hemmåt. Ska ju köpa en present till pappa och vilket är väldigt viktigt. Får se när han kommer hem om jag kanske får låna mammas bil en snabbis. Dock känner jag mig inte så jättebra så att jag ska köra idag med tanke på hur huvudet är. Men det blir som det blir så hoppas jag att det blir bra.


Någon som har ett bra förslag på en film som jag kan lägga mig och kolla på när jag kommit hem? Skriv gärna om ni har något förslag för jag har absolut ingen aning. Hade gött


Denice måste hitta present


Postat av: Anonym

"I love you, man "



är en riktigt skön feelgood movie!

2010-02-04 @ 22:24:17
Postat av: mickiss

heartbreak hotel!!

2010-02-04 @ 23:26:47
URL: http://fetare.blogg.se/
Postat av: Denice

Svar anonym: Kände att den måste jag verkligen se, läste om den och den verkar skön. Får ladda upp med den inför imorgon! Tack

2010-02-05 @ 00:52:15
URL: http://denices.blogg.se/
Postat av: Denice

Svar Mickiss: Åh den är hur skojig som helst! Den ska jag absolut se i helgen under mina slapptimmar :D <3

2010-02-05 @ 00:53:31
URL: http://denices.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0