6/01

2010-01-06 - 22:18:09
Idag har jag spenderat så gott som hela dagen för att städa rummet. Började dagen med att inse att det var onsdag och att jag börjar skolan imorgon, det känns ju lagom sorgligt. Sedan tvingade jag med coffe för att gå på ikea med mig. Hittade dock inget jätteroligt så blev lite ljus och ljusfat. Väl hemma började jag känna städmani och satte mig för att rensa en hylla, när en hylla blev klar började jag på nästa. Tyvärr hann jag inte klart så mitt rum ser just nu ut som ett bombnedslag. Får helt enkelt göra klart det imorgon efter skolan. Idag har dieten känts tung och jag har börjat förstå att jag verkligen älskar både juice, läsk och andra goda saker. Idag stod det 2 ägg, keso och tomat på schemat till lunch. Middagen bestod utav spenat, paprika och kyckling. Så idag var det helt enkelt jobbigt att äta. Nu ska jag lägga mig och kolla på mad dog och hoppas på att den inte är för hemsk. Hade gott Denice ger rummet ett försök till


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0