4/01

2010-01-04 - 16:12:14
Nu är det ett nytt år vilket leder till nya möjligheter, nya misstag, ny vardag men också ett försök till att förbättra sitt liv. Det är vad jag verkligen ska försöka med nu och det börjar med en rivstart. Idag var första dagen på en diet som jag ska gå på i 14 dagar som förhoppningsvis ska göra mig peppad men också ge mig en bra start. Efter det blir det att äta rätt men framförallt träna ordentligt. Se till att springa 2 dagar i veckan och palla sig till gymmet 3 dagar i veckan. Jag vet ju att jag har det i mig och att jag älskar att göra det. Så fort saker får fart så får jag lite motivation, så nu får ni hålla tummarna för mig!

Ikväll när jag sitter på rätt dator ska jag lägga ut lite bilder och ett inlägg som jag skrev i värmland. Med tanke på att jag inte hade internet där så skrev jag ett inlägg varja dag som jag tänkte att jag kunde publicera nu när jag kommit hem. Så ett inlägg kommer ikväll nu är det one tree hill dags på tv. Hade bäst



Denice laddar inför ett nytt år

Postat av: Linn

Vad är det för en diet du börjat med? nyfiken



Kommer också börja träna mer nu när skolan drar igång, och skulle gärna vilja börja med nån "diet" eller liknande för att bli just mer peppad också.

Vill inte ge upp allt och käka nutrilett eller liknande bara, fungerar inte för mig, tappar motivationen..



Vi kanske kan ha ett litet tränings-motivations-race, hehe? ^^

2010-01-04 @ 20:34:55
Postat av: evelina

Denice, jag tänker träna med dig bara så du vet:D Fast jag tycker dieter är för töntar så det tänker jag faktiskt inte gå med på!

2010-01-04 @ 22:36:54
URL: http://fetare.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0