31/01 Vill ha min dator

2010-01-31 - 21:23:52
Suttit hemma hos Coffe och försökt skriva två inlägg men deras internet var galet och ville inte samarbeta. Nu är jag i alla fall hemma och sitter på brors dator. Blev så överlycklig när pappa ringde och sa att han hade hämtat min dator idag. Den hade varit inlämnad sedan 8/12 och vi fick den idag. Dock hade den varit sönder sedan juli så det var ju skönt att få den fixad. Sen när jag kom hem väntade nästa lilla problem och det var att sladden inte är med så nu funkar den ändå inte. Får helt enkelt hålla mig tills imorgon trots att det är grymt jobbigt.

Ska låna mammas dator så fort hon gått och lagt sig så då kommer de utlovade bilderna. Nu ska jag surfa runt lite, hörs sen!



Denice hemma igen


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0