26/01 sovdags, god natt

2010-01-27 - 00:32:26
Har kollat igenom lite bilder så imorgon kommer det upp flera.
Blev grymt besviken idag när jag fick reda på att jag ju inte alls har speciellt lång sovmorgon imorgon, börjar 10.15. Har däremot en riktigt skön dag annars eftersom att jag slutar efter den lektionen, vilket bli typ vid halv 12! Ska troligen ha möte efter det om projektarbetet och sedan får jag kanske gå hem. Får se hur det blir med att repa som vi pratade om att vi skulle göra. Men som jag mår vore det skönt att bara få åka hem och vila.
Nu ska jag i alla fall sova och så skriver jag imorgon när jag vaknat. Hade gött, sov gott!



Denice ville ha sovmorgon


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0