25/01 Lying in my bed i hear the clock tick and think of you

2010-01-25 - 18:33:31
Idag känner jag mig ganska fantasilös och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har i alla fall kommit hem ifrån skolan och ligger nu i sängen under mitt täcke och myser med hunden. Riktigt skönt att bara ta det lungt ibland måste jag säga.
Kan meddela den otroligt glada nyheten att jag är ledig imorgon! Hur skönt som helst! Ska skriva lite projektarbete men först ska jag ta mig en lång och härligt sovmorgon. Jag längtar redan nu efter att få sova och bara befinna mig på en plats som bara finns i mina drömmar. Kanske ska jag till och med lägga mig tidigt ikväll framför en film med mina doftljus tända så det blir en riktigt mysig stämning. Först ska jag dock låna pappas bil så fort han kommer hem för att kanske åka och kolla i någon affär och köpa någon mat.

Nu blir det lite dator och sedan åka och handla. Hade gött!



Denice trött och mysig

Postat av: C to the L

Haha kolla affär igen? :D

2010-01-25 @ 19:20:03

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0