24/12 del 2 (8/01)

2010-01-08 - 11:43:59

Andra delen utav min julafton

Nu är jag nog mer än överlycklig! Kvällen är klar och middag, fika, paketöppning samt film tittande är avklarat. Åt riktigt god julmiddag med allt det som ska finnas på ett julbord! Som varje år hade mormor gjort en kanon god tårta till efterrätt och fika.
Jag nämnde ju våra tankar om tomten och som jag anade så kom han och hälsade på hos oss. Pappa roade sig i år åt att spela full tomte och man får ge honom kredd för extremt bra skådespeleri. Är så otroligt tacksam över alla fina paket! Fick kläder, smycken, skedar, glas, böcker, smink, Sony Ericsson Aino och mycket mer. Är väll tyvärr lite paket galen och älskar verkligen att öppna dem, framförallt beror det på att jag är så otroligt nyfiken utav mig. Att sitta och veta att i paketet finns något till mig som jag verkligen vill veta gör mig helt tokig. Så julafton är väll en ganska bra dag också just därför. Nu har jag hunnit varva ner mig efter min lyckodans nere i köket efter att öppnat paketet med en ny mobil. Den kom i perfekt tajming och med tanke på hur illa min förra mobil började behandla mig.
Hoppas att alla andra också haft en lika mysig och familjekär kväll som jag har, men också att alla fått öppna något roligt paket!

Nu ska hela familjen och mormor sätta oss och se en film jag fick i julklapp och frossa i chips och dipp. Finns en liten risk att jag somnar så jag hör av mig imorgon. Hade gött

Denice älskar paket



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0