24/12 (7/01)

2010-01-07 - 17:53:56
Nu tänkte jag lägga ut inlägget som jag skrev på julafton om någon kände sig intresserad och nyfiken på vad jag hade för mig.


Äntligen julaftons morgon och snön faller utanför. Helt otroligt att efter typ 5 år ha en julafton som snöar! Idag ska vi ut och gå med hundarna på en långpromenad, laga julmiddag, tyvärr missar vi Kalle eftersom vi inte har någon mottagning till boxern, istället blir det långfika och julklappas öppning tidigare.
Familjen har lite olika tankar och åsikter angående tomten. Hampus och jag tycker att vi är en smula förstora för jultomte, medans mamma gärna vill ha hit honom då hon tycker att julen annars inte är detsamma. Så jag får vänta och se om jag behöver sitta och skämmas när pappa kommer in i jultomte kläder och byter till norrländskdialekt.

Nu börjar det i alla fall bli tid för att byta om och ta på sig varmkläder och gå ut med hundarna. Blir ett inlägg ikväll efter att julafton har haft sin huvudpunkt. Hade bäst

 

Denice på julaftons morgon



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0