24/01 goder morgon

2010-01-24 - 10:15:08
Hyfsat nyvaken ligger jag nu i sängen och kollar lite tv. Idag vet jag inte riktigit vad vi ska hitta på. Har funderat hela helgen på att åka lite skidor och se hur det känns. Var extremt länge sedan och vore kul att se hur det går. Pappa var dock ganska negativ till mitt förslag igår så får se vad han säger idag. Annars blir det träna och mysa med coffe skulle jag tippa på. Nu ska vi i alla fall äta lite frukost. Hörs sen, hade gott

 Denice vill åka igen


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0