23/01 So hold my hand and never let me go..

2010-01-23 - 17:26:46

I och med att jag vaknade så ovanligt tidigt idag så har jag hunnit med en del onödiga saker. Låg i någon timme framför film med coffe och bara slappde. Sedan käkade vi lite frukost, jag nördade lite dator och bara hade det jättebra. Har varit en sväng till Väsby centrum och hittade lite kläder som jag vill ha. Vågade dock inte köpa dem med tanke på hur mycket jag shoppat den här veckan. Känner mig verkligen som en Shopaholic och så kan jag inte ha det med tanke på att jag just nu inte har något jobb.
Snart ska vi käka middag och efter det får vi se om det kanske blir en sväng till Kista för att roa oss lite. Tänkte att jag slänger in en härlig låt för att liva upp stämningen på bloggen lite. Hade gött!






Denice njuter av en lugn lördag



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0