23/01 kan ju inte låta bli

2010-01-24 - 00:30:15
Nu börjar jag bli trött och tänkte runda av dagen snart. Har käkat god middag och sedan åkt till kista. Har också hunnit med långpromenad på norrviken, en vända till väsby centrum, sedan åkte vi som sagt var till kista. Som vanligt när jag är iväg i affärer kunde jag inte låta bli att shoppa. Idag blev det tyvärr bara en utav 5 grejer som var på rean. Lägger ut bilder på det imorgon. Älskar mitt ena nya armband som jag köpte. Nu börjar det bli time for bed. Skriver imorgon när jag vaknat. Haha måste ju skriva att jag fått som vana att skriva ett inlägg när jag vaknar via mobilen och ett när jag ska sova. Så när inläggen ser lite konstiga ut vet ni varför. Nu måste jag verkligen sova, hade gott. Denice en shopaholic


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0