22/01 Massor utav gott

2010-01-22 - 19:24:37
Nu har jag landat i sängen och ätit något så onyttigt som McDonalds. Gud vad jag hade längtat efter något så onyttigt! Dessutom så har jag och Coffe köp chips, dipp, läsk, B&J och chokladpudding. Tror verkligen inte att det går att bli så mycket onyttigare är vad vi är idag. Men ibland, inte så ofta men ibland är man värd det. Ska ju faktiskt ta en långpromenad strax också.
Det tragiska är att jag som vanligt kommer ligga och sova efter en halv film och har bara hunnit äta tre chips. Men ikväll så jäklar ska jag anstränga mig!

Helt otroligt vad jag tycker att vissa människor är spännande och en smula sjuka ibland. Sitter och kollar på True Life: I'm In A Love Triangle och blir helt ställd. Tänk att det seriöst finns människor som bestämmer sig för att vara tillsammans med två personer samtidigt och att räkna med att dem tycker det är okej. En kille som har två tjejer och blir sur på den ena för att hon inte vill fortsätta med triangeln. Då har han gjort den andra tjejen gravid och jag skulle inte heller vilja vara tillsammans med en kille som har en gravid flickvänn. Det här är bara helt sjukt enligt mig. Men alla har vi olika sätt att se på livet..

Nu ska jag gå min lilla sväng och hoppas på att kunna få fram något trevligt samtalsämne och en mysig promenad. Hade gött!



Denice svullar lite idag


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0